menu-mob.png

U doet er alles aan om klanten met nauwkeurige, consistente en duidelijke informatie te bedienen, want incorrecte of verouderde details kunnen van grote invloed zijn op de customer experience en winstgevendheid.

De Master Data Management oplossing STEP van Stibo Systems helpt travel en hospitality organisaties bij het verhogen van hun winst en klantentrouw door het centraliseren van onder meer leverancier-, ingrediënt-, merk, recept en locatiedata en dit vervolgens te synchroniseren naar diverse contactpunten.

1.png

Verbeter de customer experience

De digitale consument van tegenwoordig wil toegang tot consistente informatie, of het nou via uw website is, via uw fysieke winkel of via uw klantenservice. Het STEP platform zorgt voor:

  • Eén enkele versie van de waarheid voor al uw data en digitale assets
  • Synchronisatie tussen alle interne en externe systemen
  • Tijdige relevante sales informatie voor klanten
2.png

Centraal beheer van ingrediënten, recepten en menu's

STEP maakt het u mogelijk om kwaliteit en consistentie voor meerdere franchisenemers, brands en restaurant locaties te garanderen door het centraliseren van uw food informatie. Het zorgt ervoor dat u ingrediënten kunt volgen vanaf hun oorsprong tot op het bord van uw klanten, terwijl u voldoet aan de compliance regels.

De oplossing helpt u ook nieuwe recepten en menu items sneller te lanceren via automatische structuren en processen


3.png

Optimaliseer promotie en merchandising

Uw bedrijf vraagt om een hoge standaard als het gaat om beeld ten behoeve van verkoop. Het STEP platform omvat een digitale asset en management oplossing die u helpt om eenvoudig uw meest waardevolle tools te managen en updaten, waaronder:

  • Digiale site, room en locatie beelden
  • Video en audio bestanden
  • Microsoft Office documenten
  • PDFs, referentie gidsen en belangrijk papierwerk

4.png

Creëer travel packages en bundels

STEP stelt u in staat om al uw data en assets te structureren en te koppelen, zodat u eenvoudig aansprekende travel packages, vakantie mogelijkheden en excursie bundels kunt samenstellen. De oplossing kan deze informatie naadloos beschikbaar maken op uw klantgerichte web, print en sociale kanalen, zodat u oneindige up- en cross sell mogelijkheden heeft.

5.png

Reduce costs and risk

A repository for all product information eliminates costly process inefficiencies and reduces the amount of time your employees will spend gathering and updating data. STEP will also help you incur fewer compensation payments due to incorrect information on your website or collateral production errors.

Dive Deeper

Landal_GreenParks.png
Case Study

Landal GreenParks

De in Nederland gevestigde exploiteur van bungalowparken in Europa gebruikte MDM om zijn marketing communicatie te verbeteren, zodat het bedrijf klaar was voor internationale uitbreiding.

Mitchells_and_Butlers.png
Case Study

Mitchells & Butlers

The UK's leading pub chain improved time-to-market as well as product data accuracy and validation by implementing MDM to manage retail products and menus.

https://cdn2.hubspot.net/hubfs/659257/MISC/Design/Stibosystems/img/resource_library/landal_video.png
video

Landal GreenParks

Ontdek hoe deze toonaangevende organisatie van bungalowparken MDM inzet en excelleert in data ten behoeve van een ongeëvenaarde klantbeleving en groei

advance_gray.png
best_gray.png
ferguson_gray.png
delta_gray.png
siemens_gray.png
napa_gray.png
rossmann_gray.png
Kellogg_gray.png
manutan_gray.png
sodimac_gray.png