menu-mob.png

De dienstverlening van de telecom industrie, zoals vaste lijnen en wireless netwerken voor voice, data en video, heeft te maken met groeiverschillen en is gebaseerd op specifieke technologiën en unieke eisen ten aanzien van investeringen regelgeving.

Deze verschillen hebben ertoe geleid dat bedrijven operationeel gefragmenteerd zijn in verschillende lines of business. Hoewel dit prima kan werken, zijn er voordelen om met uw klanten over deze lines of business heen samen te werken.

Het MDM platform STEP van Stibo Systems maakt het u mogelijk om data samengevoegd te begrijpen, terwijl u parallal de voordelen behoudt van operationele fragmentatie. STEP biedt u samenwerking tussen afdelingen om uw producten effectief te vermarkten via de juiste kanalen.

1.png

Beïnvloed uw klantbereik

Uw klanten worden continu gebombardeerd met oneindig veel advertentie en marketing campagnes. STEP maakt het u mogelijk om aandacht van uw klanten op te eisen, door communicatie in gang te zetten die aanslaat.

  • Gerichte relevante campagnes via de juiste kanalen
  • Creêer klantpromoties gebaseerd op gedrag via lines of business
  • Werk eenduidig samen met klanten op het gebied van klantenservice, facturering en new business
2.png

Verbeter de operationele efficiency

Data vanuit diverse bronnen in uw onderneming kunnen zorgen voor onnauwkeurigheid en duplicaties, waardoor fouten kunnen ontstaan als er tussen lines of business gewerkt wordt. STEP helpt u om:

  • Data voor iedere linen of business te monitoren en te managen
  • Informatie te ontdubbelen en de meest nauwkeurige geconsolideerde data te gebruiken
  • Business regels en workflows te creëeren om de foutkans te minimaliseren
  • Diensten te bundelen voor promotiecampagnes en deze via diverse kanalen te vermarkten

3.png

Verhoog tevredenheid

Met sterke competitie in de industrie is het van essentieel belang dat uw klanten tevreden zijn, zodat zij niet van provider wisselen bij een slechte ervaring. STEP verbetert klanttevredenheid door:

  • Klant inzichten via point-of-sale systemen voor gepersonaliseerd klantcontact
  • Verbeterde klantenservice dmet complete en nauwkeurige klant informatie
  • Consistente klantinformatie voor alle business units om de klant history te kunnen volgen
advance_gray.png
best_gray.png
ferguson_gray.png
delta_gray.png
siemens_gray.png
napa_gray.png
rossmann_gray.png
Kellogg_gray.png
manutan_gray.png
sodimac_gray.png