menu-mob.png

Het beheer van kloppende, gestandaardiseerde product data via alle kanalen is op dit moment een prioriteit voor organisaties. Klanten zijn veeleisend en vragen een naadloze retail experience. Aan u de uitdaging om niet alleen honderden vendoren en duizenden SKUs te managen, maar ook te zorgen voor uitbreiding van het assortiment en gepersonaliseerd klantcontact. Dit alles vraagt om gecentraliseerde master data.

De Master Data Management oplossing STEP van Stibo Systems helpt retailers als u bij het creëeren van een centrale repository van schone, nauwkeurige en consistente productdata.

download_picture.png Ontvang de solution brief STEP voor de Retail

1.png

Synchroniseer digitale en fysieke standaarden

De consument van vandaag wil een naadloze retail experience bij het bezoek aan uw ecommerce site, in uw winkel of bij de klantenservice. Het STEP platform:

  • Creëert een enkele versie van de werkelijkheid voor al uw product data en digitale assets
  • Synchroniseert alle interne en externe systemen
  • Maakt omnichannel retailing mogelijk
2.png

Versnel de Time-to-Market

Vergroot uw omzet kansen door uw producten sneller te vermarkten dan uw concurrentie. STEP helpt u nieuwe producten, bundels en diensten snel te onboarden via gebruiksvriendelijke automatisering en gestroomlijnde processen.


3.png

Vergroot up- en cross sell conversie

Geef uw verkoop een boost via product hierarchiën en het koppelen van aanverwante producten om up- en cross sell te bevorderen en producten aan te bevelen via 'u bent misschien ook geïnteresseerd in' tips. STEP helpt retailers om gericht geplande promotiecampagnes uit te voeren.


4.png

Beperk product retouren

Onnauwkeurige of incomplete product informatie leidt vaak tot ontevreden klanten, wat product retouren bevordert en de winst onder druk zet. STEP helpt u als retailer bij het reduceren van product retouren door het verzamelen, managen, verspreiden en delen van product informatie in uw hele organisatie en supply chain.

5.png

Optimaliseer voorraadniveaus

STEP biedt u een centraal eenduidig overzicht van producten voor al uw kanalen, door automatisch informatie te bieden vanuit diverse systemen, saleskanalen en business processen.


6.png

Ondersteuning van internationale uitbreiding

Voldoe aan de internationale business eisen ten aanzien van munteenheid en meeteenheden voor uitbreiding naar nieuwe landen. STEP helpt u om gericht promotiecampagnes te draaien in meerdere talen, zonder data silo's te veroorzaken.


Profiteer van één platform

STEP is de enige Master Data Management oplossing die diverse data domeinen ondersteunt op één enkel technologieplatform. Vergroot de waarde van uw centrale product data nog verder door het te combineren met andere essentiële business informatie zoals klant-, leverancier, medewerker- of locatiedata.

7.png

Ontvang de solution brief STEP voor de Retail

Ontdek meer over STEP in de omnichannel retail

Een korte video intro van MDM voor Retailers

 

DE DRIE BELANGRIJKSTE DINGEN DIE U MOET WETEN OVER RETAIL

In deze korte video geeft Aberdeen Research Group u de belangrijkste cijfers om te onthouden

( In het Engels )

Dive Deeper

bol.com.png
Case Study

bol.com

Online retailer met miljoenen producten reduceert time-to-market voor neiuwe product categorien, verhoogt fulfilment rate en vermindert annuleringen.

Harbor_Freight_Tools.png
Case Study

Harbor Freight Tools

Catalogus retailer die zich richt op product MDM, verbeterde data governance en business processen, waardoor tijd bespaard wordt bij approvalprocessen voor publicatie.

Marks_and_Spencer.png
Case Study

Marks & Spencer

Deze internationale multichannel retailer heeft data invoer geautomatiseerd en daarmee fouten gereduceerd. Voor diverse websites kan nu gedetailleerde content gemanaged worden.

Mountain_Equipment_Coop.png
Case Study

Mountain Equipment Co-op

The outdoor equipment retailer decided to come to terms with their rapidly expanding product data.

Office_Depot.png
Case Study

Office Depot

Deze leverancier van kantoorartikelen heeft fouten bij data entry en de time-to-market drastisch omlaag gebracht met een MDM oplossing.

Rituals_Cosmetics.png
Case Study

Rituals Cosmetics

Dit fashion en lifestyle merk heeft MDM ingezet om het essentiele inzicht te bieden tussen product-, klant-, leverancier-, partner- en medewerkersinformatie

https://cdn2.hubspot.net/hubfs/659257/MISC/Design/Stibosystems/img/resource_library/step_for_retailer_logo.png
Solution brief

STEP voor retail organisaties

Ontdek hoe STEP helpt om uw klanten een consistente omnichannel shopping experience te geven

advance_gray.png
best_gray.png
ferguson_gray.png
delta_gray.png
siemens_gray.png
napa_gray.png
rossmann_gray.png
Kellogg_gray.png
manutan_gray.png
sodimac_gray.png