menu-mob.png

In een tijd waarin time-to-market steeds korter moet worden, terwijl tegelijkertijd leveranciers, distributeurs en eindklanten geinformeerd moeten blijven, kan het zijn dat de toenemende hoeveelheid bedrijfsdata u tegenwerkt, in plaats van voor u werkt. Zonder schone, up-to-date data wordt het moeilijk, zoniet onmogelijk om aan alle uitdagingen te voldoen.

Stibo Systems’ MDM platform, STEP, creates a central repository for all your data by integrating information from multiple systems and accurately linking enterprise data to ultimately provide you with a single version of the truth.

1.png

Vertrouw op één enkele centrale repository

Het werken met data die in meerdere locaties is opgeslagen kan tijdrovend, kostbaar en risicovol zijn. Door interne en externe bedrijfskritische data naar één locatie te brengen, kunt u met STEP:

  • Beheerkosten omlaag brengen
  • Zorgen voor consistente branding
  • Uw versiebeheer managen
  • Het risico op niet matchende data omlaag brengen
  • Team samenwerking verbeteren via het verlenen van toegang tot duidelijke informatie
2.png

Verkorten van de time-to-market

Snellere product lanceringen vragen om efficiëntere product ontwikkeling en management in de gehele lifecycle. Met STEP kunt u:

  • Eenvoudig data onboarden vanuit diverse systemen
  • Hierarchiën, kenmerken en versies managen
  • Snel informatie verspreiden via de benodigde kanalen

3.png

Zichtbaarheid vergroten in uw organisatie

STEP geeft u de nodige zichtbaarheid, van grondstoffen en onderdelen tot en met eindproduct en klantdata. Om al deze informatie eenvoudig bij te houden, biedt STEP:

  • Op maat te maken dashboards en rapportages die ervoor zorgen dat u data die essentieel is voor uw bedrijfsvoering kunt volgen

4.png

Verrijk uw producten

Klanten verwachten tegenwoordig een excellente experience via alle kanalen

  • Koppel data eenvoudig aan digitale assets om uiterst persoonlijke content te bieden
  • Gebruik de localisatie tools van STEP om nauwkeurige en relevante informatie aan uw wereldwijde partners en klanten te leveren
5.png

Risicovermindering

Als er belangrijke uitdagingen zijn, zoals bij het moeten terugroepen van producten, is het essentieel om snel toegang te hebben tot nauwkeurige informatie. STEP maakt dit mogelijk door:

  • Volledige en nauwkeurige traceerbaarheid van al uw essentiële bedrijfsinformatie te garanderen
  • Over alle kanalen uw informatie te managen en te updaten, zonder impact op uw brand en klantloyaliteit

6.png

Compliance verzekeren

Pas uw organisatie aan aan de toenemende en steeds veranderende compliance eisen.

  • Zorg voor compliancy via gebruiksvriendelijke data governance, inclusief audit trails en rapportages

Een korte video intro van MDM voor Fabrikanten

 

Dive Deeper

Brady_Corporation.png
Case Study

Brady Corporation

Fabrikant van ID en security oplossingen verhoogt product database productiviteit en catalogus productie terwijl time-to-market verkort is van een jaar naar enkele dagen.

Fujitsu.png
Case Study

Fujitsu

Versnel product informatie vertalingen door een MDM oplossing met vertaalsoftware te combineren, in plaats van inconsistente handmatige methoden.

Kelloggs.png
Case Study

The Kellogg Company

Dit food & beverage bedrijf past MDM toe voor de juiste merkbelevenis, snelle product introducties en voor het bieden van een enkele wereldwijde versie van kloppende informatie.

KraftHeinz.png
Case Study

Kraft Heinz

Deze food en beverage fabrikant heeft alle spreadsheets en losse applicaties overbodig gemaakt en versterkte haar klant- en partnerrelaties.

Peak_Performance.png
Case Study

Peak Performance

Dit fashion en lifestyle merk kan nu in record tijd zijn kledingcollecties aanpassen aan seizoenen, regio's en talen. De catalogi worden tegenwoordig in dagen in plaats van weken geproduceerd.

Siemens.png
Case Study

Siemens Building Technologies

Deze ontwikkelaar en fabrikant is nu in staat om technische en commerciele informatie snel en betrouwbaar wereldwijd te managen.

SRAM.png
Case Study

SRAM

Deze producent van high end fietsonderdelen heeft de input van product data geautomatiseerd, zodat klanten en marketing afdelingen minder werk hebben.

https://cdn2.hubspot.net/hubfs/659257/MISC/Design/Stibosystems/img/resource_library/direct_to_consumer_success.png
Infographic

DIRECT-TO-CONSUMER: 5 SUCCESFACTOREN

Onderzoek hoe u op dit moment informatie beheert en wat zou moeten veranderen

https://cdn2.hubspot.net/hubfs/659257/MISC/Design/Stibosystems/img/resource_library/hach.png
Case study

Hach Company

Hoe een fabrikant STEP inzet als betrouwbare bron van product data en als DAM oplossing

https://cdn2.hubspot.net/hubfs/659257/MISC/Design/Stibosystems/img/resource_library/5%20CRITICAL%20FACTORS.png
eBook

5 kritische factoren voor D2C succes

Ontdek waar te beginnen en wat de belangrijkste overwegingen zijn om rechtstreeks aan uw consumenten te verkopen

advance_gray.png
best_gray.png
ferguson_gray.png
delta_gray.png
siemens_gray.png
napa_gray.png
rossmann_gray.png
Kellogg_gray.png
manutan_gray.png
sodimac_gray.png