menu-mob.png

Om uw klantrelaties efficiënt te onderhouden en te verbeteren, is klantbegrip essentieel. Dit vereist nauwkeurig management en het nauwkeurig gebruik van uw data. Echter, zonder een centrale informatiebron kan dit enorm moeilijk zijn en uiteindelijk resulteren in een lange time-to-market, slechte klant experience en afgenomen klantloyaliteit.

Het MDM platform STEP van Stibo Systems biedt één enkele technologie om al uw master data te integreren in een centrale repository, zodat uw organisatie haar aanbod kan stroomlijnen, klantinformatie kan consolideren, en credit- en risk management kan verbeteren, alsook compliancy en klantenservice.

1.png

Al uw data op één plek

Het beheren van belangrijke data in meerdere systemen, verdeeld over verschillende afdelingen, zorgt voor inconsistente en achterhaalde informatie. Het zorgen voor schone, bruikbare data kost moeite en brengt kosten met zich mee. STEP dient als centrale informatie hub en helpt u om:

  • Data silo's, veroorzaakt door niet gekoppelde systemen en databases, te voorkomen
  • Kwaliteit en integriteit te verbeteren door het nauwkeurig integreren van uw data
  • De rol van IT in databeheer te verminderen
  • Uniforme branding te bieden
2.png

Succesvolle lanceringen

Producten en diensten levert u sneller en via het voorkeur kanaal van uw klant, dankzij:

  • Gestroomlijnde bedrijfsprocessen die zorgen voor kloppende data
  • Het gericht en op tijd kunnen lanceren van promotie campagnes
  • Het onboarden van data vanuit diverse systemen

3.png

Security en Compliance

Het goed en veilig bewaren en beheren van klantinformatie is essentieel. Het kleinste security incident kan al van negatieve invloed zijn op de merkreputatie. Daarbij moeten financiële dienstverleners comliant zijn met enorm veel wet- en regelgeving. Met STEP kunt u:

  • Eenvoudig taken en verantwoordelijkheden definiëren zodat de juiste gebruikers toegang hebben tot gevoelige data
  • Zorgen voor governance via audit trajecten, versie controle en goedkeuringsprocessen
  • Zonder moeite inzicht hebben in referentiedata en code tabellen
  • Beter voldoen aan de standaarden zoals Dodd-Frank, MFID II, Solvency II, Basel 2&3 of BCBS 239
4.png

Vergroot Klantloyaliteit

Klantkennis en klantbegrip is belangrijk voor financiële dienstverleners. Met STEP kunt u diepgaand inzicht in uw klant krijgen en een wereldwijde klantbeleving ondersteunen door:

  • Een centraal, organisatiebreed zicht op uw klanten
  • Uw klanten beter begrijpen via de integratie van interne en externe data
  • Data localiseren om ervoor te zorgen dat uw informatie relevant is, zowel voor uw wereldwijde als regionale klanten

DE DRIE MEEST BELANGRIJKE DINGEN DIE U MOET WETEN OVER FINANCIELE DIENSTVERLENING

In deze korte video geeft Aberdeen Research Group u de belangrijkste cijfers om te onthouden

( In het Engels )

Dive Deeper

Financial_Services.png
Solution brief

STEP voor de financiële dienstverlening

Met Master Data Management blijft u de concurrentie een stap voor in de uitdagende markt van de financiële dienstverlening

https://cdn2.hubspot.net/hubfs/659257/MISC/Design/Stibosystems/img/resource_library/Financial_Services_Insurance.png
Solution brief

STEP voor de verzekeringswereld

Zet data in om disruptie en compliance te managen in de zich snel ontwikkelende verzekeringssector

advance_gray.png
best_gray.png
ferguson_gray.png
delta_gray.png
siemens_gray.png
napa_gray.png
rossmann_gray.png
Kellogg_gray.png
manutan_gray.png
sodimac_gray.png