menu-mob.png

Veranderende trends en onvoorspelbaarheid was altijd al inherent aan mode. Tegenwoordig is er ook nog een groeiende grensoverschreidende concurrentie, een toenemend aantal nieuwe saleskanalen en consumenten met toenemende eisen ten aanzien van product beschikbaarheid en brand consistentie.

Master Data Management oplossing STEP van Stibo Systems helpt deze issues op te lossen via het verzamelen, managen en delen van essentiële master data over producten, klanten, leveranciers, locaties en activa in de gehele organisatie.

1.png

Zorg voor consistente branding

Consumenten verwachten tegenwoordig een naadloze klantervaring. Het maakt niet uit waar; in uw winkel, op uw ecommerce site, in uw catalogus of bij de klantenservice. Het STEP platform stroomlijnt uw fysieke en digitale kanalen en stelt u in staat om:

  • Eén enkele versie van de waarheid te creëren voor al uw data
  • Alle interne en externe systemen te synchroniseren, zodat u zeker weet dat de data correct is
  • Consistente omnichannel retail ervaringen te bieden
2.png

Lanceer uw producten nog sneller

Verhoog uw omzet door uw laatste designs sneller op de markt te brengen dan de concurrentie. STEP helpt u nieuwe producten toe te voegen, te bundelen en te supporten via:

  • Geautomatiseerde on-boarding tools die handmatige inspanning verminderen en zorgen voor consistentie
  • Gestroomlijnde bedrijfsprocessen en transparantie
  • Verbeterde overall data kwaliteit, governance en traceerbaarheid

3.png

Controle over uw digitale activa

De ingebouwde digitale management opties in STEP bieden een centraal gedeelde repository voor al uw bestanden, inclusief foto's, video's, muziek, PDFs en Word documenten.

  • Koppel activa rechtstreeks aan producten, diensten, locaties en andere entiteiten
  • Eén file voor alle kanalen, met automatische conversies voor kanaal-specifieke formaten
  • Eenvoudig rijke content en gerelateerde activa leveren via on- en offline kanalen

4.png

End-to-end product management

Manage alle essentiële data van uw producten vanaf concept tot en met productie en verkoop

5.png

Verhoog de gemiddelde verkoopwaarde

Boost uw verkoopsucces door product hierarchiën te creëren en geassocieerde producten te koppelen ten behoeve van cross- en upsell mogelijkheden en 'shop the look' functionaliteit. STEP helpt u tevens uw promotiecampagnes tijdig en doelgericht te lanceren.


6.png

Minimaliseer product retouren

Onnauwkeurige of incomplete product informatie leidt vaak tot ontevredenheid bij klanten, hetgeen uw winst via product retouren omlaag haalt. STEP helpt fashion en lifestyle retailers om dit soort retouren te beperken door het verzamelen, managen, publiceren en delen van product informatie in uw bedrijf en uw supply chain.


7.png

Support internationale groei

Om uw merk naar het buitenland te brengen heeft u te maken met wereldwijde business eisen voor taal en localisatie, zoals munt- en meet eenheden. STEP helpt u om gerichte promoties te doen in meerdere talen, gebaseerd op essentiële demographics en regio's zonder data silo's.

8.png

Profiteer van één enkel platform

STEP is de enige Master Data Management oplossing die meerdere domeinen ondersteunt op slechts één technologie platform. Verhoog de waarde van gecentraliseerde product data nog verder door het te koppelen aan andere essentiële business informatie zoals Klant-, Leverancier-, Medewerker- of Locatie data.

Dive Deeper

By_Malene_Birger.png
Case Study

By Malene Birger

Deens fashion brand wisselt collecties en introduceert nieuwe collecties, terwijl zij de digitale transformatie van het bedrijf ondersteunt.

Peak_Performance.png
Case Study

Peak Performance

Dit fashion en lifestyle merk kan nu in record tijd zijn kledingcollecties aanpassen aan seizoenen, regio's en talen. De catalogi worden tegenwoordig in dagen in plaats van weken geproduceerd.

Tiger_of_Sweden.png
Case Study

Tiger of Sweden

Dit Zweedse modemerk introduceert snel en nauwkeurig complexe seizoengebonden collecties met bewaking van het brand.

Fashion__Lifestyle_-_a_full_cycle_approach_from_design_to_consumer.png
On-demand webinar

Fashion & Lifestyle - a full cycle approach

Best practices or fashion and lifestyle companies in managing data from concept, design, suppliers, through to consumers

advance_gray.png
best_gray.png
ferguson_gray.png
delta_gray.png
siemens_gray.png
napa_gray.png
rossmann_gray.png
Kellogg_gray.png
manutan_gray.png
sodimac_gray.png